Declarațiile președintelui PNL, Nicolae Ciucă, despre campania electorală
În cadrul emisiunii „Jurnalul de seară” de la Digi 24, președintele Partidului Național Liberal (PNL), Nicolae Ciucă, a anunțat că a decis să elimine expresia „Un ostaș în slujba țării” de pe panourile publicitare, argumentând că identitatea sa de militar era evidentă. Ciucă a subliniat că suma de 2 milioane de euro alocată pentru promovarea cărții sale nu reprezintă doar costurile acesteia, ci totalitatea cheltuielilor pentru toate panourile electorale din 2024.
„A făcut parte din politica de comunicare a PNL”, a declarat Ciucă, referindu-se la decizia de a modifica mesajul de pe panouri. El a menționat că a acceptat să renunțe la referința la „ostaș” deoarece era clar că este un militar. „Un militar am fost o viață întreagă”, a adăugat președintele PNL, care a deținut anterior funcția de șef al Statului Major al Armatei Române.
Conform afirmațiilor sale, costul real al cărții „Un ostaș în slujba țării” a fost de 20.000 de euro, restul sumei fiind destinat activităților de promovare electorală ale PNL în acest an. Ciucă a explicat că partidul a contractat panotajul începând cu luna februarie, avându-l la dispoziție pentru întreaga perioadă electorală.
„Am avut panouri pentru congresul PPE, pentru aniversarea a 149 de ani de la înființarea PNL și pentru aleșii locali. Ulterior, a fost introdus panoul de promovare a liderului PNL. Am decis să unificăm mesajele, având în vedere distanța mai mare între alegerile locale și cele parlamentare sau prezidențiale. Nu a fost o altă formă de promovare, ci s-a pus accent pe liderul PNL”, a explicat Ciucă.
În încheiere, el a menționat că mesajele de pe panouri s-au schimbat, fiind prezentat ca „Nicolae Ciucă – președintele care unește” sau „președintele în slujba țării și a oamenilor”.